Potvrzeno: T.R. Knight opouští seriál!

19.06.2009 22:35

        Po dlouhých spekulacích kolem odchodů ze seriálu máme konečně jasno. Tedy alespoň co se týče našeho seriálového George. Jeho představitel T.R. Knight konečně promluvil a verdikt není příznivý: Opouští seriál. "Rozhodnutí opustit Grey's Anatomy pro mě není jednoduché. Jsem opravdu vděčný, že jsem měl příležitost hrát tento charakter (George) a velmi mi budou chybět moji spolupracovníci a parta," vyjádřil se k tomu Knight. "Přeji jim všechno nejlepší a z celého srdce děkuji všem fanouškům Grey's Anatomy, kteří mě a seriál s nadšením a zanícením podporovali," dodává.

        Na internetu se objevily spekulace, že Georgův osud v seriálu by nemusel být zpečetěn nadobro. George má zničenou celou tvář a tak by ho mohl potkat podobný osud jako Avu/Rebbecu. Mark Sloane by mu zrekonstruoval celý obličej, který by se ale nevrátil do stejné podoby a George by mohl hrát jiný herec. Přijde vám to jako sci-fi? Naštěstí ano. Shodna se k této teorii vyjádřila jasně: "To je k pokukání, absurdní." Takže nezbývá než T.R. Knightovi popřát hodně štěstí při jeho budoucích projektech a ať na něj fanouškové vzpomínají vždy jen v dobrém!

        A aby to nebylo jen smutné, je tu jedna povzbudivá zpráva. Osud Katherine Heigl (Izzie) není ještě úplně jasný, ale podle E!Online by se měla objevit v celé šesté sérii! Dobrá zpráva? Ne výborná! Ale jen aby to byla pravda...

        A nakonec to nejveselejší! Jessica Capshaw (Arizona Robbins) se stala právoplatnou členkou partičky ze Seattlu Grace! Aby taky ne, když si jí sama Shonda Rhimes zamilovala: "Miluju Jessicu Capshaw. A když říkám miluju, myslím tím miluju! Nemůže to být lepší osoba a u Callie a ní cítím stejnou chemii jako u Meredith s Derekem. Přijde mi nádherné je sledovat."

        Máte radost z dalšího účinkování Arizony?