Dvě rychlozprávy

31.03.2009 20:31

      1) V posledním díle této série uvidíme dvě postavy ze seriálu v náborové kanceláři do armády. (Kdo si myslíte, že to bude?Piště své názory dolů do diskuze)

      2) Neustále se spekuluje o Izzie, zda v seriálu zůstane nebo jestli zemře na rakovinu. A tahle otázka zůstane i dál nezodpovězená, protože i sama Katherine Heigl neví jak to s její postavou dopadne. "Nevím jestli budu žít nebo zemřu. Nevím jak to s Izzie dopadne," sdělila při rozhovoru pro the Associated Press Friday. Ale podle všeho zvěsti o tom, že chce Katherine odejít ze seriálu, jsou nepravdivé. Sama uvedla, že pokud Izzie přežije, chtěla by v seriálu dál zůstat. 

https://images.teamsugar.com/files/upl1/1/13839/47_2008/11037909a53b9706_mckidd.xlarger.jpg

Diskusní téma: Dvě rychlozprávy

kdo půjde do armády ... ?

Datum: 11.04.2009 | Vložil: Phoebe

Já tipuju George a Christinu :-)

kto pojde.. ?

Datum: 05.04.2009 | Vložil: eva

ahojte, podla mna to bude niekto uplne iny.. mozno alex ..? a niekto..

pochyby

Datum: 03.04.2009 | Vložil: Bára

Já spíš nechápu, jak to může být s izzie tak špatný, když se před časem říkalo, že nádor na mozku mít nebude..!! jinak já si nemyslím, že cristina odejde, ale nezdá se mi, že by do armády odešel george...podle mě to bude ještě úplně někdo jiný! mějte se zatím!



kto pojde prec?

Datum: 02.04.2009 | Vložil: kathy

cawte,, tak ja si myslím, že to budu owen a george, pretoze sa hovori ze T.R. odide a pravdepodobne asi tak ze pojde do armady,, tak, ja by som bola najradsej keby nikto neodisiel ale tak co uz ,, dufam ze izzie nezomrie, no v podstate uwidime,
tak majte sa :DD

kdo odejde z armády?

Datum: 02.04.2009 | Vložil: Marsia

veram: No vidíš, Cristina s Owenem mě nenapadli. Všude se mluví o Owenovi a Georgeovi- kvůli údajnému odchodu George. Ale Cristina s Owenem,to by bylo zajímavější:)

kdo odejde z armády?

Datum: 01.04.2009 | Vložil: veram

ahoj,
tak já sázím na Owena a Cristinu, ale nakonec si to rozmyslí a v 6. serii je budeme mít zas zpátky :-)
a pak myslím, že Izie zemře, bylo by to kýčovitý, kdyby takovou nemoc zvládla, když má tak špatnou prognozu.... i když ji mám moc ráda a bude mi chybět, jestli odejde

Přidat nový příspěvek