Ausiellův speciál o Grey's Anatomy

21.04.2009 14:56

        Ausiello vydal svůj další speciálek a opět se zaměřil na Chirurgy! Proto přináším další várků spoilerů k nadcházejícím epizodám. A že se máme na co těšit!

Prosím řekněte mi něco dobrého o úžasné, talentované Sandře Oh a Kevinu McKiddovi v příštích dvou epizodách!

A: V této čtvrteční epizodě? Nic moc. Příští čtvrtek? Sakra dobrý!

Řeknete mi něco nového o Grey's Aatomy?

A: Příští dvě epizody jsou tak dobré, jako jsem v této sérii ještě neviděl. Hodně mých oblíbených momentů je s Katherine Heigel, která odvádí nejlepší práci od 2. série.

Řekněte mi nějaké dobré informace o Alexovi a Izzie!

A: Izziina matka, která si myslí, "jak je úžasná a přitom není"(nevím jak jinak slovíčko "trashtastic" přeložit. Nápady mi můžete napsat do diskuze:) bude mít 30. dubna nezapomenutelný výstup. (Náznak: Stane se to, že si splete svého potencionálního zetě)

Izzie! Chirurgové! Nějaký spoiler!

A: Ve druhé epizodě už Izzie nemá rakovinu... Nebo někdo jí blízký je veden, aby tomu věřil.

Nějaké informace o mé oblíbené postavě Lexie?

A:Shonda Rhimes našla vtipnou cestu jak zakomponovat do děje "větší velikost" Chyler Leight (herečka je těhotná). A bude to zahrnovat hádku mezi Markem a Lexie.

Prosím řekněte mi nějaké informace o Markovi a Lexie! Budou tito dva mít místo na obrazovce v těchto epizodách, které míří do finále?

A: Jsou tu polibky, držení se za ruce a večere s otcem. (Jinými slovy- ano!)

Přichází nějaké dobré věci pro T.R. Knighta?

A: George a Alex vybuchnou kvůli Izzie. A předtím než skončí scéna, sklo se bude tříštit,  krev poteče a někdo utrpí skoro smrtený pád!

Diskusní téma: Ausiellův speciál o Grey's Anatomy

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek