Dva noví rezidenti se hlásí do služby!

31.08.2009 22:03

       Chirurgové po všech 5. sérií měli konstantní obsazení hlavních hrdinů- 5 stážistů/následně rezidentů. Ale všechno má svůj konec. Jak už víme, šestá série se bude muset obejít bez George. Shonda Rhimes však nezahálí a za T.R. Knighta si pořídila náhradu. Je jím herec Robert Barker, kterého jste mohli vidět většinou v seriálových rolích - např. Námořní vyšetřovací služba, Veronika Mars, Valentine a mnoho dalších. Teď se oblékne do doktorského plášťě a nastoupí do Seattle Grace jako nový rezident, který bude na první pohled působit nejmileji ze všech nových rezidentů, ale je možné, že v sobě bude skrývat svou temnější stránku osobnosti.

       Shonda Rhimes si také musí poradit s Ellen Pompeo, která se díky svému těhotenství a následně pak mateřské,nebude seriálu moct věnovat stejně intenzivně po celou dobu natáčení. Je pak další z nových rezidentů částečnou náhradou za ni? Bude to dívka, "divoká, velmi chytrá a soutěživá," jak jí popsal zdroj. Její roli ztvární herečka Nora Zehetner, která učinkovala např. v seriálu Hrdinové nebo Everwood.

       Na nové rezidenty se můžete těšit od  5. epizody. 

       Jak na vás noví herci působí? Zaujali vás na první pohled? Myslíte, že do seriálu přinesou "svěží vzduch" nebo nebudou mít divácký úspěch?

 

Valentine, Robert Bakerhttps://cache.daylife.com/imageserve/08Mp0rNg2002E/340x.jpg

 

 

 

 

Diskusní téma: Dva noví rezidenti se hlásí do služby!

nelíbí

Datum: 10.09.2009 | Vložil: vanilly

Na pohled se mi nelíbí, ale to neznamená, že jejich herecké výkony nebudou skvělé ... Ale asi si každý povzdychne se mnou, že George je George ... A Meredith a její moudra taky nebudou tak časté ... :-( No, ale to je život :-) Držme palce ať to Shonda v téhle serii nepodělá ;-)

No já nevím

Datum: 01.09.2009 | Vložil: Kačka

No, já nevím...strašně mi bude chybět George..dostala jsem trošku hysterčák, když jsem se dozvěděla, že "umře"..byla u mě zrovna kámoška, když jsem začala hystericky brečet a sípat..chudinka-byla celá vyděšená a nemohla mě uklidnit:D...každopádně tyhle dva herce vážně moc nemusím..chirurgové bez George a částečně bez Meredith-to nebude ono...bude to jiné:(

Přidat nový příspěvek