Soutěž o novou hlavičku webu

21.03.2010 14:31

          Tak jsem se rozhodla tu soutěž začít, uvidíme, jak budete tvořit. Doufám, že se návrhů sejde hodně, ať máte pak sami z čeho vybírat!

 

Pravidla:

  • Obrázek musí mít velikost 986 x 145 px
  • Musí mít barvu, která bude ladit k současné barvě webu
  • Musí obsahovat název Grey's Anatomy CZ Site

 

        Po uzávěrce budou všechny došlé výtvory vystavené tady na webu a sami návštěvníci hlasováním vyberou ten, který nahradí současnou hlavičku

Své výtvory posílejte na e-mail chirurgove@centrum.cz  do 11. dubna 2010 spolu se jménem, které chcete uvést u vaší práce.

 

 

Diskusní téma: Soutěž o novou hlavičku webu

Re:Barva

Datum: 25.03.2010 | Vložil: Marsia

To je právě ten probém, že nikdy to nejde udělat tak, aby se to barevně líbilo každému. Původní modrý stránky a prapůvodní takový černohnědý taky nevyhovovaly všem.. S tím se prostě nic nenadělá. A taky tohle je přednastavená šablona a já bohužel nemám velký znalosti html, xhtml, css a jiných, abych s tím dělala nějaký úpravy..

Re: Re:Barva

Datum: 25.03.2010 | Vložil: limetka

Mě se líbí!:)

Re: Re:Barva

Datum: 28.03.2010 | Vložil: Ada

mě se ta barva taky moc líbí!! :)

barva

Datum: 24.03.2010 | Vložil: Sanju

Musím ovšem říct, že současná barva webu, ke které má hlavička ladit, mi na celém designu vadí asi nejvíc...

pro Niku

Datum: 21.03.2010 | Vložil: Marsia

Niko,ten design stránek jsem změnila celkem nedávno a teď na to bohužel nemám čas, protože s novou šablonou je pak spousta upravování textů atd. A já mám teď před absolutoriem na škole, takže jsem ráda, že občas něco na webu udělám..Ale uvidíme, třeba v červnu, až bude klid, tak se na něco vrhnu!:)

:)

Datum: 21.03.2010 | Vložil: Nika

neplánuješ zmeniť celkový design stránky?

Přidat nový příspěvek