Co prozradil Eric Stolz..?

13.01.2009 22:12

           Postava Erica Stolze, sériový vrah, který zavraždil 5 žen, je čím dál tím zajímavější. Již poměrně dlouho před odvysíláním 11. dílu, kde se poprvé objevil, jsme věděli, že dost zamíchá vztahy v Seattle Grace, konkrétně pak třeba Meredith a Dereka. To jsme ale ještě nemohli tušit, že se ony vztahy v nemocnici vyostří až do takové míry (vzpomeňte na těch několik rozepří Meredith X Dereka X Cristiny X Owena ). Uvidíme, co to s postavami provede během příštích dvou dílů, během nichž se vrahoun v seriálu ještě bude zdržovat.

         Mně osobně ale například poměrně dost překvapilo, jak moc otevření byli scénáristé při psaní replik, které postava vypouští z úst… Vzpomínáte..? „Jednoho pondělka jsem podříznul jedné ženě hrdlo. Už nějakou dobu jsem o tom přemýšlel, snil o tom a jedno pondělí jsem to prostě musel udělat. Já jí opravdu chtěl nechat ten nůž projet krkem. Myslel jsem, že to bude děsivé nebo smutné nebo tak něco, ale ono nebylo. Byla to vlastně docela sranda. Takže jsem v úterý podříznul další dvě a ve středu jakbysmet. Ve čtvrtek jsem si chtěl dát další tři, protože se mi líbila ta aliterace, ale chytli mě, takže z toho sešlo.“ Dost by mě zajímalo, o kolik dál to tedy páni a dámy pisálkové dovedou…

         Ale nyní již k onomu zmiňovanému rozhovoru, který Eric podal. Po pravdě řečeno, o své postavě toho moc neprozradil. Ono se mu zase není co divit – jednou z klauzulí ve smlouvách herců je i přísný zákaz podávání jakýchkoliv informací, které by prozrazovaly děj či cokoliv jiného z ještě neodvysílaných dílů. Řekl ale, že byl osobně překvapen povahou své role. Původně si totiž myslel, že mu Shonda nabídne postavu nějakého kladného hrdiny. Ona ho ale přesvědčila, že sériový vrah je pro něj materiál dostatečně dobrý, nebo alespoň ne zas tak špatný. „Řekla mi, že lidé, kteří páchají skutečně zlé věci, obyčejně nejsou zlosyny celých 24 hodin denně. I oni mají přátele a vlastní život. Za to, co udělal, byste tu postavu měli skutečně nenávidět, ale protože je natolik dobře napsaná, brzy si propracuje svoji cestičku do vašeho podvědomí a vy dojdete jistého hlubokého, ale o to více zneklidňujícího poznání.“

        Kromě toho ještě vypustil na světlo denní úsměvnou historku z natáčení, která je ale již spíše drbovitého charakteru a týká se konkrétně jeho kolegy Patricka Dempseyho alias McVysněného. „Členové štábu si na můj účet užili poměrně dost legrace ve chvíli, kdy si uvědomili, že už nejsem za kamerou, ale ležím připoután želízky k nemocničnímu lůžku. Někteří se této příležitosti chopili a je smutné, že ze štábu, který je naplněn atraktivními a talentovanými herečkami, byl člověkem, který nejvíce zneužil mé svízelné situace, Patrick Dempsey. Více než jednou se ke mně potichu připlížil a začal mě neúprosně lechtat na nohách.“

       Mňo, tak alespoň se pánové dobře pobavili… během příštích několika týdnů tedy očekávejte hezké počasí… :)

autor: Jumpstar

 

https://nd.blog.cz/e/ellenpompeo.blog.cz/obrazky/38323834.jpg