Chtěli byste tvořit?

15.03.2010 19:17

            Tak mě tak dneska v mé momentálně tvůrčí náladě napadlo, jestli byste neměli zájem o takovou malou soutěž? Nejdřív dělám průzkum, jestli by se někdo aktivní našel, pak se uvidí.

    O co by se jednalo:  Hlavička webu už je docela dlouho stejná, jen s drobnými úpravami. Tak mě napadlo, že byste se mohli zapojit i vy- fanoušci a něco zkusit vytvořit. Všechny došlé výtvory bych pak zveřejnila na web a sami byste si hlasováním rozhodli, který se vám líbí nejvíce a nahradí současnou, popřípadě, jestli tam nechat tu stávající.

Chtěl by někdo tvořit?:) Pište dolů do diskuze nebo na Facebook!

Diskusní téma: Chtěli byste tvořit?

Ano

Datum: 18.03.2010 | Vložil: Martin

Rozhodně dobrý nápad, jsem pro.

Super!

Datum: 18.03.2010 | Vložil: sandy

Jsem si jist, že je to skvělý nápad... :)

supr:)

Datum: 17.03.2010 | Vložil: týnka

Určo je to fajn nápad:)

:)

Datum: 17.03.2010 | Vložil: Světluš

dobrej nápad, vždycky se tam může vrátit původní hlavička když se nic nevybere

pripojuju se

Datum: 16.03.2010 | Vložil: Lenka

k tomu, ze je to dobry napad a zmena by taky bodla

good idea

Datum: 16.03.2010 | Vložil: nikita

tak to je fajn nápad, já si myslím že by se to chytlo a zatraktivnilo tenhle web

Dobrý nápad

Datum: 16.03.2010 | Vložil: Michaela

Jo, myslím, že je to fajn nápad, mohlo by to být zajímavý... Myslím, že ta stará hlavička už by se měla obměnit :):)

Přidat nový příspěvek