České titulky k dílu 6x19

04.04.2010 23:40

        

Já a missygreys jsme přeložily titulky na tento díl do češtiny. Byly by dřív, ale až dnes se objevil použitelný přepis do angličtiny. Není to žádná tajná akce proti Jumpstarovi, jak tak trochu naznačoval jeden rozhovor. S Jumpstarem jsem byla dohodnutá, že kdo bude chtít, titulky si může zkusit přeložit, tak jsme to s Míšou zkusily. O jeho titulky samozřejmě ale nepřijdete a hned jak je přeloží, budou k dispozici vedle mých a missygreysiných. Určitě budeme rády za zpětnou vazbu, protože to bylo poprvé, co jsme titulky překládaly!

Ps: Můžu vám za sebe říct, že překládat každý týden, tak se z toho asi zblázním. Myslím, že až teď plně dokážu ocenit Jumpstara:)

-Marsia-

Diskusní téma: České titulky k dílu 6x19

Děkujeme všem!

Datum: 15.04.2010 | Vložil: Marsia

Ještě jednou děkujeme všem za podporu i kritiku! Jsme za to rády a můžeme vám slíbit, že Chirurgy v nejbližší době už překládat nebudeme:) Aby byl chvilku klid:))

titulky

Datum: 07.04.2010 | Vložil: Cheyenee

Díky, byly dobrý, až na pár drobných chybiček (jako např. at least není at last - takže to není naposled, ale aspoň :-) a since se v tom případě, kdy to použil Dr. Webber na sále nepřekládá od té doby, ale stačí třeba jen "když" nebo "protože". Ale jinak v pohodě ;-)
Díky

titulky

Datum: 06.04.2010 | Vložil: mamča

Moc díky za titulky, jste suprholky!!!!!

Díky

Datum: 06.04.2010 | Vložil: Denisa

Díky moc za titule, jsou skvělý, upřímně nevidím velký rozdíl mezi Vašimi a Jumpsterovými, oboje jsou skvělé, takže nechápu některé negativní komenáře na titulky.com... Takže si z nich nic nedělejte, já jako odběratel jsem spokojená na 1* a znovu moc děkuji!

Re: Díky

Datum: 06.04.2010 | Vložil: missygreys

Marsi, slyšíš?? Vidíš, to co já?? "NEVIDÍM ROZDÍL..." :)) Tak tohle mě fakt potěšilo... a já souhlasím s Marsiou, že překládat každý týden bych to opravdu nechtěla ;). Takže velký obdiv Jumpstarovi a jak už bylo řečeno, TOHLE NEBYLO MYŠLENO JAKO PROTIÚTOK :D:D.
Takže já osobně a myslím, že i za Marsiu, děkujeme za všechny pozitivní reakce :)).
-- missygreys--

diky

Datum: 05.04.2010 | Vložil: jupik

Fakt super práce!

titulky

Datum: 05.04.2010 | Vložil: ywča

titulky jsou suprové...jen tak dál

titulky

Datum: 05.04.2010 | Vložil: Lenka

Moc díky za titule, stáhla jsem je hned, tzn. někdy v neděli před půlnocí a spokojenost největší. Obdiv pro vás všechny, kdo pro nás ochotně překládáte.

Přidat nový příspěvek