April dál v Seattle Grace Hospital

23.06.2010 21:27

       

     K sexy mladému doktorovi Jacksonovi Averymu (Jesse Williams) přibyla nová stálice, na kterou se můžeme v sedmé řadě seriálu těšit. Je jí doktorka April Kepnerová, kterou hraje herečka Sarah Drew (Ewerwood). Podle scénáristky Shondy Rhimes v posledním díle zapadla mezi naší partu v Seattle Grace Hospital. Ale vážně je ta, kterou fanoušci v seriálu chtějí? Kdo jí odpustí, že kvůli ní byl Derek postřelený? Michael Ausiello z EW.com s ní udělal rozhovor, který jsem pro vás přeložila.

A: Scénáristka Shonda Rhimes se vyjádřila, že cítí, že se April ve finále řady stala součástí "rodiny". Cítila jste to stejně, když jste tu epizodu natočila?

SD: Rozhodně jsem to tak cítila. April byla v minulé řad trochu otravná. [Smích] Neurotická a opravdu nejistá, a tohle bylo poprvé, kdy se dokázala spolčit (s Cristinou a Meredith) a vyřešit společně krizi. Předtím jsem byla spojovaná s Patrickem (Derek) a s tím, jak jsem mu neobratně pochlebovala. Takže tohle byla moje první příležitost, jak se s ostatními v dobrém směru spojit. Říká se, že tragédie lidi spojují, takže si myslím, že to se stalo.

A: Fanoušci k April a jejímu pokračování v seriále mají rozpoluplný postoj milovat-nenávidět. A pravděpodobně je fér říct, že díky tomu, že kvůli ní málem zemřel Derek, jí všichni začali nenávidět.

SD: Když jsme si četli scénář, bylo to jako  " Oh, no tak lidi, to myslíte vážně? Už takhle můj charakter nesnáší a teď mě budou nenávidět ještě víc!" [Smích]

A: Myslíte, že to může odčinit?

SD: Pane, doufám v to. [Smích] Myslím, že srdečná scéna Meredith a April ve finále byla velkým krokem kupředu. Na April je dobré, že vytváří spory, na které je zajímavé se dívat, ačkoli lidé jí za to nenávidí. Jsem osoba, kterou má každá rád, ale nikdo jí nebre vážně. Vždy chci aby mě i můj charakter měl každý rád, a proto je to pro mě jako herečku velmi obtížné. Ale myslím si, že jako charakter je (April) zajímavá, protože hýbe věcmi mezi Meredith a Derekem.

A: Myslíte si, že bude v tom hýbání věcmi mezi nimi pokračovat?

SD: Tohle jsou jen moje spekulace, ale nemyslím si, že by dál šla mezi Meredith a Dereka. Nemyslím, že to bude pokračovat po tom, co se stalo ve finále. Potom jak slyšela, jak moc Meredith Dereka miluje. Po tom, co byla svědkem Meredithiního potratu. Cítím, že se April posune dál.

A: Jaký pro tebe byl tento rok? Byla si najata, pak jsi odešla, pak opět najata...

SD: Tento rok jsem se opravdu zapotila. Všechno to byly dobré zprávy, ačkoliv.. Shonda pro mě napsala April, protože jsem s ní už dvakrát pracovala. Šla jsem do této role a věděla, že je to jen na dvě epizody. Věděla jsem, že můj charakter bude vyhozený, tak jsem neočekávala nic víc než tyto dvě epizody. A pak den po "vyhazující epizodě" zavolali, zda jsem k dispozici a mluvili jsme o smlouvě a já byla zrovna volná. Bylo to skvělé, protože když jsem se vrátila do práce, měla jsem velkou podporu. Hodně z herců mi říkalo: " My jsme za tebe orodovali, aby jsi mohla zůstat. Jsme rádi, že jsi zpět!" Bylo to úžasné překvapení posunout se přes dvě epizody dál.

 

        Diskutujte o April na fóru!

Článek v originále: zde

 

Sarah Drew Promoted to Series Regular on Grey's Anatomy by
boxsetseries.